Chrudimské noviny Záchranné prvky u jezů obrůstá býlí

Dnes: 2°C
Zítra: 4°C
Pozítří: 3°C

Záchranné prvky u jezů obrůstá býlí

Chrudim – Péče o městský majetek, potažmo mobiliář, nepatří ve východočeských Athénách k tomu nejlepšímu. Stačí vzpomenout na zlikvidovanou lavičku v Soukenické ulici, kterou teprve po upozornění Chrudimských novin nechala radnice vyměnit. Nelze tedy čekat, že město bude nutit druhé, aby se starali třeba o záchranné prvky u nebezpečných jezů ve městě.

V roce 2015 tak Povodí Labe slavnostně instalovalo pěnové kotvy uvázané na laně v blízkosti několika jezů ve městě. Jde třeba o jez v Janderově, nebo jez u „sportovky“ - Základní školy U Stadionu. Právě zde ale tato výstroj zarůstá koukolem. V případě, že by se snad někdo topil v blízkém jezu, musí potenciální zachránce nejprve vymotat lano ze šlahounů popínavých rostlin a následně zkoumat, zda ještě disponuje patřičnou pevností.

Neskončí smrtí spíše použití neudržovaného mobiliáře?  Foto: Chrudimské noviny

Údržbu břehů řeky má v gesci právě Povodí Labe, které několikrát za rok poseká přerostlou trávu a keříky. S udržováním záchranných prvků ve funkční podobě si zde však evidentně nikdo hlavu příliš neláme.  

Jakub Valenta

Reklama

Obrázek uživatele Pseudovalenta
#5417 Pseudovalenta 15. Únor 2017 - 14:57
Kubiku, vy musite mit tak hrozny zivot, stale jen vse kritizovat a hledat jen to spatne, psat sama negativa. Z obsahu vasich clanku je zjevne, jak vam neustale vse vadi. A kdyz uz neni o cem psat, tak si vzpomenete, koho jste dlouho z mesta nekritizoval a napisete skoro stejny clanek jen s jinym datem a par zmenami :-) Nebo to je uz vasi povahou? Na to at si odpovi ctenar sam ;-)
Obrázek uživatele Mathew
#5418 Mathew 15. Únor 2017 - 21:53
vzdyt od toho jsou noviny. jedine z kritiky muze byt nejaky pokrok. ovsem v dnesni dobe mate to stesti, ze mate na vyber, jaky obraz sveta si chcete cist, jestli vas zajima klidek a teplicko, staci zajit za roh k Chrudimskemu deniku a mate po dilematu ;]
Obrázek uživatele Tomáš Velendorf
#5419 Tomáš Velendorf 15. Únor 2017 - 22:29
Pseudovalenta: Kubiku, vy musite mit tak hrozny zivot, stale jen vse kritizovat a hledat jen to spatne, psat sama negativa. Z obsahu vasich clanku je zjevne, jak vam neustale vse vadi. A kdyz uz neni o cem psat, tak si vzpomenete, koho jste dlouho z mesta nekritizoval a napisete skoro stejny clanek jen s jinym datem a par zmenami :-) Nebo to je uz vasi povahou? Na to at si odpovi ctenar sam ;-)
A já si blbec naivně myslel, že doba, kdy jsme se mohli všude dočíst jen o tom, jak vše okolo nás jen radostně vzkvétá a jak velkolepé a šťastné nás čekají zítřky, včetně toho, že se nemáme hlavně o nic starat a do ničeho strkat nos, protože vše za nás vyřeší strana a vláda, že ta doba už je dávno pryč..
Obrázek uživatele Kdo šel kolem
#5420 Kdo šel kolem 16. Únor 2017 - 8:41
Pseudovalenta: Kubiku, vy musite mit tak hrozny zivot, stale jen vse kritizovat a hledat jen to spatne, psat sama negativa. Z obsahu vasich clanku je zjevne, jak vam neustale vse vadi. A kdyz uz neni o cem psat, tak si vzpomenete, koho jste dlouho z mesta nekritizoval a napisete skoro stejny clanek jen s jinym datem a par zmenami :-) Nebo to je uz vasi povahou? Na to at si odpovi ctenar sam ;-)
No nepřeju nikomu, aby musel zachraňovat tonoucího polonefunkčním záchranným náčiním...ani vám ne Pseudovalento.
Obrázek uživatele Pseudovalenta
#5422 Pseudovalenta 16. Únor 2017 - 8:58
Kdo šel kolem: No nepřeju nikomu, aby musel zachraňovat tonoucího polonefunkčním záchranným náčiním...ani vám ne Pseudovalento.
S tim souhlasim. Nejednou jsem tuto zachrannou pomucku rozmotaval zde u prechodu nebo u "velryby" ( nyni je nejaky cas vhozena na ledove kre pod splavem ). Ja poukazoval spise na velice negativni clanky a to v drtive vetsine pripadu ;-) Lepsi je kritizovat, nez se snazit o napravu sam. Zdravi zdar ;-)
Obrázek uživatele Bleeer
#5423 Bleeer 16. Únor 2017 - 9:09
Pseudovalenta: S tim souhlasim. Nejednou jsem tuto zachrannou pomucku rozmotaval zde u prechodu nebo u "velryby" ( nyni je nejaky cas vhozena na ledove kre pod splavem ). Ja poukazoval spise na velice negativni clanky a to v drtive vetsine pripadu ;-) Lepsi je kritizovat, nez se snazit o napravu sam. Zdravi zdar ;-)
A v praxi si to představujete jak? Namísto psaní o rozbitých silnicích má novinář nazout holínky, obléct oranžovou vestu, objednat asfalt a lopatou zahrnovat díry? Namísto psaní o nefunkčních hodinách v centru města má jít studovat na hodináře a mechanismus opravit sám? Není z jeho strany právě ono psaní o nedostatcích tou "snahou o nápravu", po které tak voláte?
Obrázek uživatele Pseudovalenta
#5424 Pseudovalenta 16. Únor 2017 - 9:09
Tomáš Velendorf: A já si blbec naivně myslel, že doba, kdy jsme se mohli všude dočíst jen o tom, jak vše okolo nás jen radostně vzkvétá a jak velkolepé a šťastné nás čekají zítřky, včetně toho, že se nemáme hlavně o nic starat a do ničeho strkat nos, protože vše za nás vyřeší strana a vláda, že ta doba už je dávno pryč..
Ze jste se oznacil za blbce vam vymlouvat nebudu. Jeste k tomu chvalozpevu o negativnich clancich pridejte bonzovani na urady a strkani do vseho nos (kazdy vidi demokracii trochu jinak) a budete spokojeny clovek. Ja si ovsem radeji obcas prectu clanek, kde se co vybudovalo, povedlo a udale nevoho a hezkeho, nez stale napadani vseho a vsech kolem sebe ;-) Pokud by se procentualne mela znazornit cetnost pozitivnich (informativnich) zprav a clanku negativnich, kritizujicich a napadajicich kde koho, vsichni ctenari by hned vedeli, co by bylo vitezem. Chapeme, pane Tomasi? Hezky den bez zbytecnych reci o dobe davno minule, nastesti minule :-))
Obrázek uživatele Pseudovalenta
#5425 Pseudovalenta 16. Únor 2017 - 9:14
Bleeer: A v praxi si to představujete jak? Namísto psaní o rozbitých silnicích má novinář nazout holínky, obléct oranžovou vestu, objednat asfalt a lopatou zahrnovat díry? Namísto psaní o nefunkčních hodinách v centru města má jít studovat na hodináře a mechanismus opravit sám? Není z jeho strany právě ono psaní o nedostatcích tou "snahou o nápravu", po které tak voláte?
:-))) Kdo chce, pochopi, kdo nechce, pise hlouposti ;-)
Obrázek uživatele Bleeer
#5426 Bleeer 16. Únor 2017 - 9:24
Pseudovalenta: :-))) Kdo chce, pochopi, kdo nechce, pise hlouposti ;-)
Namísto sebehodnocení jste mohl prostě jen odpovědět na mé otázky.
Obrázek uživatele Tomáš Velendorf
#5427 Tomáš Velendorf 16. Únor 2017 - 9:33
Pseudovalenta: Ze jste se oznacil za blbce vam vymlouvat nebudu. Jeste k tomu chvalozpevu o negativnich clancich pridejte bonzovani na urady a strkani do vseho nos (kazdy vidi demokracii trochu jinak) a budete spokojeny clovek. Ja si ovsem radeji obcas prectu clanek, kde se co vybudovalo, povedlo a udale nevoho a hezkeho, nez stale napadani vseho a vsech kolem sebe ;-) Pokud by se procentualne mela znazornit cetnost pozitivnich (informativnich) zprav a clanku negativnich, kritizujicich a napadajicich kde koho, vsichni ctenari by hned vedeli, co by bylo vitezem. Chapeme, pane Tomasi? Hezky den bez zbytecnych reci o dobe davno minule, nastesti minule :-))
No vidíte soudruzi, po čem my voláme? Po satiře. Ano, pozitivní, konstruktivní satira.:)
Obrázek uživatele Jan Navrátil
#5428 Jan Navrátil 16. Únor 2017 - 9:33
Tomáš Velendorf: A já si blbec naivně myslel, že doba, kdy jsme se mohli všude dočíst jen o tom, jak vše okolo nás jen radostně vzkvétá a jak velkolepé a šťastné nás čekají zítřky, včetně toho, že se nemáme hlavně o nic starat a do ničeho strkat nos, protože vše za nás vyřeší strana a vláda, že ta doba už je dávno pryč..
Taky jsem si to myslel :) Hold někteří v té představě ještě žijí.
Obrázek uživatele Jan Navrátil
#5429 Jan Navrátil 16. Únor 2017 - 9:34
Pseudovalenta: Ze jste se oznacil za blbce vam vymlouvat nebudu. Jeste k tomu chvalozpevu o negativnich clancich pridejte bonzovani na urady a strkani do vseho nos (kazdy vidi demokracii trochu jinak) a budete spokojeny clovek. Ja si ovsem radeji obcas prectu clanek, kde se co vybudovalo, povedlo a udale nevoho a hezkeho, nez stale napadani vseho a vsech kolem sebe ;-) Pokud by se procentualne mela znazornit cetnost pozitivnich (informativnich) zprav a clanku negativnich, kritizujicich a napadajicich kde koho, vsichni ctenari by hned vedeli, co by bylo vitezem. Chapeme, pane Tomasi? Hezky den bez zbytecnych reci o dobe davno minule, nastesti minule :-))
Čím se označil za blbce???
Obrázek uživatele Jan Navrátil
#5430 Jan Navrátil 16. Únor 2017 - 9:35
Pseudovalenta: :-))) Kdo chce, pochopi, kdo nechce, pise hlouposti ;-)
Přesně tak. Tak už je nepište.
Obrázek uživatele Pseudovalenta
#5431 Pseudovalenta 16. Únor 2017 - 9:47
Bleeer: Namísto sebehodnocení jste mohl prostě jen odpovědět na mé otázky.
Sorry, jako. Dekuji, ze jste pochopil ;-) Nikdo nechce po redaktorovi, aby opravoval silnice, stejne by dlouho nevydrzely :-) Ja poukazoval na typy clanku. Dle vseho se vam clanky pana Valenty libi, vas vkus, nikdo vam jej nebere. Pri prochazce mestem je rada veci, ktere se nam nemusi zamlouvat, ale stale vse kritizovat? Az tedy budeme cist clanky o rozslapnutem psim lejnu, pohozenem papirku od bonbonu nebo prilis vysokem obrubniku, tak budete take spokojen? Proc se na techto strankach neobjevi neco o plesech v plesove sezone, vice o sportu (nekolikrat do tydne se v nasem meste hraje rada sportu), pripravovane akce at uz kulturni nebo sportovni,... Je toho tolik o cem psat a ne jen stale dokola cist, ze tam je neco spatne a tu zase neco. Vsak je potreba se take bavit a uzivat si. Ovsem pokud je vam blizsi forma clanku, co zde pan Valenta dava, tak si to uzivejte ;-) Zkratka zalezi na kazdem, jak vidi soucasny stav. Hezky slunny den
Obrázek uživatele Kdo šel kolem
#5432 Kdo šel kolem 16. Únor 2017 - 11:42
Pseudovalenta: Sorry, jako. Dekuji, ze jste pochopil ;-) Nikdo nechce po redaktorovi, aby opravoval silnice, stejne by dlouho nevydrzely :-) Ja poukazoval na typy clanku. Dle vseho se vam clanky pana Valenty libi, vas vkus, nikdo vam jej nebere. Pri prochazce mestem je rada veci, ktere se nam nemusi zamlouvat, ale stale vse kritizovat? Az tedy budeme cist clanky o rozslapnutem psim lejnu, pohozenem papirku od bonbonu nebo prilis vysokem obrubniku, tak budete take spokojen? Proc se na techto strankach neobjevi neco o plesech v plesove sezone, vice o sportu (nekolikrat do tydne se v nasem meste hraje rada sportu), pripravovane akce at uz kulturni nebo sportovni,... Je toho tolik o cem psat a ne jen stale dokola cist, ze tam je neco spatne a tu zase neco. Vsak je potreba se take bavit a uzivat si. Ovsem pokud je vam blizsi forma clanku, co zde pan Valenta dava, tak si to uzivejte ;-) Zkratka zalezi na kazdem, jak vidi soucasny stav. Hezky slunny den
Tak možná to bude i tím, že sport a kulturu Valenta na starosti nemá dle podpisu pod články...?
Obrázek uživatele martin66
#5433 martin66 16. Únor 2017 - 12:00
O kultuře i sportu se tady prakticky nepíše... bohužel
Obrázek uživatele koala
#5434 koala 16. Únor 2017 - 13:26
Pseudovalento, vy musite mit tak hrozny život ... psát pod nickem člověka, který vám pije krev a čekat na jakýkoliv kritičtější článek z pera novináře, aby jste mohl ihned negativně zareagovat, i když většinou mimo mísu :)
Obrázek uživatele Ivča
#5437 Ivča 17. Únor 2017 - 10:02
Souhlasím s názorem pana "pseudovalenty". Samozřejmě se má kritizovat, ale i psát články pozitivní. A pan Valenta si libuje v ironických článcích a přitom jeho občasné úvahy v rubrice Postřehy jsou velmi čtivé. Asi by to chtělo ještě jednoho redaktora za pana Zahrádku, aby se pan Valenta přinutil něco vyprodukovat sám a ne často jen rozepisovat opsané dotazy z webu města.
Obrázek uživatele Zbyněk Kotúč
#5439 Zbyněk Kotúč 17. Únor 2017 - 12:18
Pseudovalenta to přece nepsal jako útok. Jenom upozornil na to, že čtením CHN si člověk moc radosti neužije. Ale když se podíváte, komu CHN patří a že majitel dělal do místní politiky, tak vám asi bude jasné, že každý článek nebude oslavnou ódou na současné vedení města.
Obrázek uživatele Jana Novotná
#5440 Jana Novotná 17. Únor 2017 - 14:46
Je legrace, že zde stále řešíte pana Valentu, nebo komu patří noviny. Že bych tu četla nějaký zajímavý diskuzní příspěvek na téma, jak to vidíme v Chrudimi s parkováním, s pořádkem na chodnících nebo s běžnými věci, které nás dennodenně obklopují, to si nemohu vzpomenout. Takže díky panu redaktorovi, že alespoň on otevírá věci, které žijeme.
Obrázek uživatele platek
#5441 platek 17. Únor 2017 - 16:39
Jana Novotná alias Jakub Valenta :-D pišete si pěkné komentáře :-D
Obrázek uživatele Jana Novotná
#5443 Jana Novotná 18. Únor 2017 - 0:21
Nevím kdo jste pane "platku", ani příliš netoužím se to dozvědět, ale pokud chcete budu zítra po desáté na náměstí. Počkejte u kašny, můžete si mě ověřit.
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#5446 Jakub Valenta 20. Únor 2017 - 17:29
Ivča: Souhlasím s názorem pana "pseudovalenty". Samozřejmě se má kritizovat, ale i psát články pozitivní. A pan Valenta si libuje v ironických článcích a přitom jeho občasné úvahy v rubrice Postřehy jsou velmi čtivé. Asi by to chtělo ještě jednoho redaktora za pana Zahrádku, aby se pan Valenta přinutil něco vyprodukovat sám a ne často jen rozepisovat opsané dotazy z webu města.
Díky za podněty ke zlepšení mé práce, paní Ivo. Psaním sloupků se uživit nelze, to je krutá realita života. Máte naprostou pravdu, často využívám jednoho z mála výstupů města, kde komunikuje se svými občany a následně tato témata zpracovávám. Ostatně, dělají to tak všichni regionální novináři. Tím neomlouvám svou nedostatečnost, na níž jste správně upozornila. Pouze vysvětluji svou motivaci. Chovám však ve svém srdci maličkou naději, že snad přecijen ta originální témata, náměty v mých textech převažují. Pokud ten dojem nemáte, skutečně, bez ironie mne to mrzí. Slibuji, že se pokusím zlepšit, abych byl nejlepším novinářem široko daleko. Ad ostatní - do diskusí, pokud vůbec, píši pod svým jménem. Můžete, plátku, říci totéž? Nemůžete, přesto "kádrujete"...svatá prostoto!
Obrázek uživatele platek
#5449 platek 20. Únor 2017 - 15:23
Pane bože když si dam misto platek třeba Michal Konrád tak to znamena co???? Nic stejně to nemusí byt me prace jmeno takze to je debata o ho... :-)