Peníze na Ostřešanskou spojku jsou
Chrudim/Pardubice – O Ostřešanské spojce se nevedou diskuse jen v Chrudimi, které by měla pomoci asi nejvíce, ale také v krajských Pardubicích. Jedním z těch, kdo tlačí na úpravu spojení mezi městy je i Foxconn. Ten již loni zveřejnil souhrn potřebných investic do infrastruktury, jenž by mu měl umožnit další rozvoj.
V jakém stavu je tedy příprava na stavbu, jež by dle ideálních předpokladů měla být realizována v rozmezí let 2019 – 2023?
„V současné době je schválena studie proveditelnosti, na stavbu „Rekonstrukce železničního uzlu Pardubice“ probíhá výběrové řízení na zhotovitele PD (DÚR), ZP a EIA, na stavbu „Ostřešanská spojka“ se připravuje Zadávací dokumentace pro výběrové řízení na zhotovitele obdobné dokumentace,“ uvádí ve svých materiálech Foxconn.
Dle schválených celkových investičních nákladů obou staveb náklady dohromady činí 5,395 miliardy korun (bez DPH), z toho na rekonstrukci železničního uzlu půjde 3,2 miliardy korun a na Ostřešanskou spojku 2,2 miliardy korun včetně DPH. Akce má již zajištěné financování z operačního programu Doprava 2.
Reklama
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.