Chrudimské noviny Za zrušený sjezd u Medlešic může jak bývalý starosta Ladislav Libý, tak současný místostarosta Trávníček

Dnes: 2°C
Zítra: 4°C
Pozítří: 3°C

Za zrušený sjezd u Medlešic může jak bývalý starosta Ladislav Libý, tak současný místostarosta Trávníček

Chrudim - Kdo stojí za zrušením sjezdu z obchvatu města u místní části Medlešice? Zástupci města v čele s neuvolněným místostarostou Jaroslavem Trávníčkem (ČSSD) a Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) si tento dotaz přehazují jako horký brambor. Město tvrdilo, že na vině jsou silničáři, stavitelé silnic pro změnu obviňují město. Chrudimské noviny nyní mají k dispozici materiály, které situaci osvětlují.

Vedení ŘSD se totiž podařilo objevit zápisy ze schůzek, které se konaly před 14, respektive 11 lety. Z nich plyne, že zástupci města, jimiž byli třeba současný šéf Stavebního odboru MěÚ Chrudim Vladimír Bálek a právě neuvolněný místostarosta Trávníček, už v této době věděli, kudy se výstavba první části obchvatu bude ubírat a s tímto nastaveným směrem souhlasili.

Místostarosta Trávníček se situaci pokouší zachránit a o vybudování sjezdu se snaží, seč mu síly stačí. Trápí snad tohoto politika špatné svědomí?  Foto: Chrudimské noviny

Primárně o zrušení sjezdu u Medlešic rozhodli úředníci Ministerstva dopravy (v roce 2001 ještě Ministerstvo dopravy a spojů České republiky) při schůzce s tehdejším starostou Ladislavem Libým (ODS). Tato schůze se konala 4. listopadu 1999 a zápisy z ní neexistují.

Rovněž dopravní značení na obchvatu připomínkovali zástupci města a výsledek jejich jednání je takový, jaký je. Ukazuje se tak absolutní impotence místní samosprávy v jednání se státem a firmami.  Foto: Chrudimské noviny

Během dalšího jednání v roce 2001 navíc krajští úředníci v čele s úředníkem Odboru dopravy Krajského úřadu Pardubice Lutoborem Lipanem na základě studie firmy Higway Design zpochybnili výstavbu zmiňovaného sjezdu u Medlešic. Zástupci města, jimiž byli místostarosta Trávníček, vedoucí Stavebního odboru MěÚ Chrudim Vladimír Bálek a vedoucí Oddělení územního plánovaní MěÚ Chrudim Alena Stará, však nedokázali prosadit závěry, jimiž v současné době Trávníček operuje a na zrušení sjezdu kývli. Veškerá doprava tak byla odkázána na sjezd u místní části Vestec a na křižovatku za supermarketem Kaufland. Dokument, který naleznete v příloze pod textem, navíc doslova uvádí „přítomní, včetně zástupců Města Chrudim se po diskusi ztotožňují s názorem silničního správního úřadu, že jakákoliv křižovatka jižně od Medlešic je nadbytečná“.

Při slavnostním otevření obchvatu místostarosta Trávníček chyběl.  Foto: Jindřich Balous

V této souvislosti se tak nabízí otázka, proč místostarosta Trávníček po jakémkoliv dotazu na podrobnosti zrušené křižovatky u Medlešic mlčí a mnohdy i „mlží“. Není možné nevzpomenout jeho slova, že se patřičné dokumenty ztratily a nelze proto dohledat, kdo za tuto skandální situaci může. Tomuto přístupu se nelze divit ve světle nově objevených faktů, protože sám Jaroslav Trávníček má „máslo na hlavě“. Jeho současná horečná snaha o získání plusových bodů v jednáních o znovuvybudování sjezdu u Medlešic pak působí jako hašení požáru, jenž sám pomáhal založit.

Dalším Trávníčkovým pozitivním přínosem má být i snaha o zrušení dočasného přehrazení spojky u Medlešic betonovými profily a otevření tohoto provizorního napojení na „pardubickou silnici“ motoristům. Byl to přitom opět zástupce města, tentokráte šéf Odboru dopravy MěÚ Chrudim Martin Klimek, kdo se pod toto řešení v roce 2005 podepsal a tím ho za město schválil. Jen těžko k uvěření působí fakt, že místostarosta zodpovědný za dopravu o tomto rozhodnutí předem nevěděl. I tento materiál najdete v příloze pod textem.

Jakub Valenta

Reklama

Obrázek uživatele Bleeer
#4312 Bleeer 18. Leden 2016 - 11:42
Díky, už svítá. :) Proč Trávníček mlží? No protože doufá, že se nepřijde na to, kdo to zavinil. Tentokrát se - díky Vaší pečlivé práci - spletl. Ještě jednou díky! Jen si neodpustím komentář k samotné křižovatce - i v tom vámi zveřejněném dokumentu stojí to, co tvrdím já, tedy že: "Je MÚK nadbytečná a zároveň nežádoucí vzhledem k tomu, že v případě její realizace nedojde k potřebnému odlehčení křižovatky u OkÚ Chrudim (Bída) a Masarykova náměstí". A pokud někdo argumentuje potřebou napojení "Malé" průmyslové zóny, nechť prosadí její napojení na Dašickou (mělo se udělat již při její loňské rekonstrukci) neboť je z této strany mnohem přístupnější díky blízkosti obchvatu.
Obrázek uživatele Trunda
#4313 Trunda 18. Leden 2016 - 13:18
Pan Trávníček by se měl zamyslet a přestat honit politické body ČSSD a za vybudování sjezdu přestat bojovat. Stejně tak ostatní představitelé radnice by si měli uvědomit, že otevření sjezdu u Medlešic z větší části smaže výhody půlobchvatu, které momentálně máme - tzn. zjevné uklidnění a prořídnutí dopravy. A to i za cenu snížení dopravní propustnosti na kruháči Novoměstská x SNP. Rozhodně to nejsou takové hrozné fronty, jako dřív na Pardubické, které byly kolikrát až k Medlešicím. Ta argumentace s malou průmyslovou zónou je trapná. Co by mělo být stěžejní? Dle mého názoru zdraví a životy chodců a lidí v dotčené lokalitě bydlící. I já jsem si musel také zvyknout, že to mám z Pardubic autem trochu dál domů. Dle map. cz přesně o 700 metrů za stejný časový úsek, což je ovšem relativní, ve špiččce to dřív nebylo za 6 minut ze zrušeného napojení u Medlešic, ale třeba také minut 30 a více. Tak už se konečně vzapamatujte a začněte otevírat otázku o nezřizování Medlešického sjezdu a přestaňte hledat chyby tam kde nejsou.
Obrázek uživatele Tomáš Velendorf
#4314 Tomáš Velendorf 18. Leden 2016 - 16:49
"Chybějící" sjezd u Medlešic je samozřejmě holý nesmysl, jak za současného stavu, tak i po otevření celého obchvatu (už jen při pohledu na to, jakou zástavbou vede přivaděč Dašickou ulicí a jakou zástavbou, by vedl přivaděč Pardubickou ulicí). Místo toho, aby se konání politiků a úředníků upínalo co nejvíce k tomu podstatnému, tedy k co nejrychlejší dostavbě obchvatu, a to nejen v rámci I/37, ale zároveň i v rámci silnice I/17, popřípadě i k tomu, aby došlo k rozšíření I/37 na 4 pruh, čímž by Chrudim v podstatě získala dokonce přímé dálniční napojení, v podobě nově vytvořených silnic pro motorová vozidla, kde je nově povolená rychlost 110km/h a lokálně ji lze zvýšit až na 130km/h, nebo, aby se to konaní upínalo dále k tomu, jak současný komfort zklidnění dopravy přenést co nejrychleji a co nejlépe ve prospěch občanů tohoto města (nové zastávky MHD, cyklostezky, parkovací místa, nová zeleň, atd.), tak se "řeší" hezky česky tento nesmysl. Asi někomu vadí, že po těch všech desetiletích a po těch všech peripetiích, se konečně výrazně ulehčilo jen několika lokalitám ve městě a ne všem najednou a dotyčný chce toto blaho dopřát hezky česky právě naprosto všem. A proto také tato nesmyslná debata o tomto sjezdu, kde ani sebevětší zákazová značka s extra velkou dodatkovou tabulkou, nezabrání rozhodně tomu, aby ti, co svoji trasu moc dobře znají, jezdili pořád po "staru", tedy přes Legumu, Bídu a Kalabrii. A v kontextu tohoto "chybějícího" sjezdu, si nedokáži ani představit, kolik by takových sjezdů Chrudim musela vlastně mít, kdyby zde sídlila jen např. taková Škoda Auto, nebo takový Amazon.
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#4315 Jakub Valenta 18. Leden 2016 - 16:45
Jen by mě zajímalo, kolik takových sjezdů má třeba...třeba Golčův Jeníkov a Kamenice nad Lipou.
Obrázek uživatele Tomáš Velendorf
#4316 Tomáš Velendorf 18. Leden 2016 - 17:45
Neznám samozřejmě budoucí projekt, ale předpokládám, že z nového obchvatu I/17 bude u Markovic také sjezd. Takže tři sjezdy jsou podle Vás málo, na takové město jako je Chrudim? Nebo podle Vás platí přímá úměra toho, že čím více sjezdů, tím lépe, tím větší blahobyt, o to větší záruka práce a zábavy a tím tedy logicky i to nejlepší město k životu? A abychom něčeho takového vůbec někdy dosáhli, musíme nechat za každou cenu jezdit kamióny i vcelku hustě osídlenou Pardubickou ulicí, protože průjezd kamiónu jen okolo slepičárny, kde v podstatě není žádná bytová zástavba, by v žádném případě takový blahobyt nepřinesl. A nové chodníky, nová cyklostezka, nové parkovací místa, nebo nová zeleň v Pardubické ulici, to vše by byla cesta do pekel? Rozumím tomu tak dobře?
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#4317 Jakub Valenta 18. Leden 2016 - 17:45
Tomáši, napsal jsem k tomuto tématu stohy článků. Zkuste si je dohledat.
Obrázek uživatele Jokl
#4318 Jokl 18. Leden 2016 - 21:29
Tomáš Velendorf: "Chybějící" sjezd u Medlešic je samozřejmě holý nesmysl, jak za současného stavu, tak i po otevření celého obchvatu (už jen při pohledu na to, jakou zástavbou vede přivaděč Dašickou ulicí a jakou zástavbou, by vedl přivaděč Pardubickou ulicí). Místo toho, aby se konání politiků a úředníků upínalo co nejvíce k tomu podstatnému, tedy k co nejrychlejší dostavbě obchvatu, a to nejen v rámci I/37, ale zároveň i v rámci silnice I/17, popřípadě i k tomu, aby došlo k rozšíření I/37 na 4 pruh, čímž by Chrudim v podstatě získala dokonce přímé dálniční napojení, v podobě nově vytvořených silnic pro motorová vozidla, kde je nově povolená rychlost 110km/h a lokálně ji lze zvýšit až na 130km/h, nebo, aby se to konaní upínalo dále k tomu, jak současný komfort zklidnění dopravy přenést co nejrychleji a co nejlépe ve prospěch občanů tohoto města (nové zastávky MHD, cyklostezky, parkovací místa, nová zeleň, atd.), tak se "řeší" hezky česky tento nesmysl. Asi někomu vadí, že po těch všech desetiletích a po těch všech peripetiích, se konečně výrazně ulehčilo jen několika lokalitám ve městě a ne všem najednou a dotyčný chce toto blaho dopřát hezky česky právě naprosto všem. A proto také tato nesmyslná debata o tomto sjezdu, kde ani sebevětší zákazová značka s extra velkou dodatkovou tabulkou, nezabrání rozhodně tomu, aby ti, co svoji trasu moc dobře znají, jezdili pořád po "staru", tedy přes Legumu, Bídu a Kalabrii. A v kontextu tohoto "chybějícího" sjezdu, si nedokáži ani představit, kolik by takových sjezdů Chrudim musela vlastně mít, kdyby zde sídlila jen např. taková Škoda Auto, nebo takový Amazon.
Pane Velendorfe, myslím, že není třeba se plašit. Než se vyprojektuje a postaví chybějící sjezd u Medlešic, dostaví se druhá část obchvatu. Takže transit nebude mít důvod se kodrcat přes Chrudim, když už nyní je vidět, že většina jede po obchvatu. No a pak budou moci zásobovací auta a obsluha průmyslové zóny Sever v klidu sjíždět nejkratší cestou k zóně a městu, aniž by někoho obtěžovala. Myslím, že je to logické a pochopitelné.
Obrázek uživatele oko
#4319 oko 18. Leden 2016 - 21:33
Zásadní chyba je, že se z Medlešic dá jet vůbec do Chrudimi. Ty betonová svodidla by měli být na výjezdu z Medlešic na Chrudim. Obyvatelé Medlešic by rádi použili sjezd u Vestce výměnou za klid ve vesnici. V Chrudimi si mnou ruce jak jim kolem úřadu jezdí méně aut, ale v Medlešicích je poslední dobou problém přejít silnici. Přechod není nasvětlen, chodcům není umožněno bezpečně přejít, rychlost není dodržována - policie se zde ani neukáže a chrudimští politici se nám jenom smějí. ¨ Pár otázek na zodpovědné 1. Proč jste otevřeli takový paskvil a dopustili vpuštění dopravy do míst kde nebyla 2. Proč jste udělali z Medlešic přivaděč do Chrudimi ? 3. Proč neděláte nic, aby v Medlešicích bylo na silnici opět bezpečno (osvětlení přechodu, semafor u přechodu, zákaz předjíždění, omezení rychlosti, úsekový radar )? 4. Proč se v Medlešicích trvale nevyskytuje hlídka policie, která by umravnila neukázněné řidiče?
Obrázek uživatele Tomáš Velendorf
#4320 Tomáš Velendorf 18. Leden 2016 - 23:20
Jakub Valenta: Tomáši, napsal jsem k tomuto tématu stohy článků. Zkuste si je dohledat.
Při vší úctě k Vám Jakube, bych v této věci od Vás (jako od novináře), očekával spíše nějaký profesionální článek na úrovni o tom, jak se to se sjezdem u Medlešic opravdu má a hlavně tedy bude mít (přímé vyjádření ŘSD, kraje, či města), než to, že své čtenáře budete poučovat, co vlastně mají a nemají dělat (v horším případě), nebo (v tom lepším případě),že místo takové reportáže na úrovni, zkopírujete v této věci jen obyčejný dotaz a odpověď, nějakého občana, z oficiálních stránek zdejšího národního výboru. Ale protože nám zde mezi tím další čtenář sdělil, že je vše v pořádku a my se dočkáme dříve dokončení celého kompletního obchvatu, než realizace sjezdu u Medlešic, tak pak můžeme jít všichni v klidu a míru spát a já se tím zároveň i omlouvám, že jsem zde zbytečně plašil, a to zvláště v tom případě, když je to vše teď na tak dobré cestě, jak píše kolega Jokl.
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#4321 Jakub Valenta 19. Leden 2016 - 7:53
Tomáš Velendorf: Při vší úctě k Vám Jakube, bych v této věci od Vás (jako od novináře), očekával spíše nějaký profesionální článek na úrovni o tom, jak se to se sjezdem u Medlešic opravdu má a hlavně tedy bude mít (přímé vyjádření ŘSD, kraje, či města), než to, že své čtenáře budete poučovat, co vlastně mají a nemají dělat (v horším případě), nebo (v tom lepším případě),že místo takové reportáže na úrovni, zkopírujete v této věci jen obyčejný dotaz a odpověď, nějakého občana, z oficiálních stránek zdejšího národního výboru. Ale protože nám zde mezi tím další čtenář sdělil, že je vše v pořádku a my se dočkáme dříve dokončení celého kompletního obchvatu, než realizace sjezdu u Medlešic, tak pak můžeme jít všichni v klidu a míru spát a já se tím zároveň i omlouvám, že jsem zde zbytečně plašil, a to zvláště v tom případě, když je to vše teď na tak dobré cestě, jak píše kolega Jokl.
Profesionálních článků na úrovni jsem napsal několik, stačí zadat patřičné slovní spojení do vyhledávače nahoře. Možná zkrátka jen nechci vést s vámi nekončící diskusi, když evidentně máte s opačným názorem nemalý problém. Za zcela nesouvisející ad hominem díky.
Obrázek uživatele Bleeer
#4322 Bleeer 19. Leden 2016 - 8:56
Jakub Valenta: Profesionálních článků na úrovni jsem napsal několik, stačí zadat patřičné slovní spojení do vyhledávače nahoře. Možná zkrátka jen nechci vést s vámi nekončící diskusi, když evidentně máte s opačným názorem nemalý problém. Za zcela nesouvisející ad hominem díky.
Jakub Valenta: když už jsme u těch problémů s opačným názorem, chtěl jsem se zeptatat, zda se naplnila vaše premisa, kterou jste v jednom ze svých článků prezentoval, jako: "Do doby, než dojde k výstavbě kruhového objezdu, jenž nemohl být stavěn v současné době, protože by se řidiči neměli šanci do města prakticky dostat, tak musí zásobování firem v bývalém vojenském depu probíhat v režimu Dašická - Poděbradova - Pardubická ulice. Dá se tedy předpokládat další zahuštění provozu na kruhovém objezdu Na Bídě."
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#4323 Jakub Valenta 19. Leden 2016 - 10:59
Díky Bohu nenaplnila.
Obrázek uživatele jobek
#4326 jobek 19. Leden 2016 - 19:41
Obchvat Crudimi. Čím větší paskvil tím horlivější diskuze. Nevím co tady řešíte? Kdo může za to, že není sjezd u Medlešic? Řešte raději celý obchvat. Proč máme za miliony nadjezd, který vede pouze na skládku komunálního odpadu? Souběžná silnice z nadjezdu by vedla do Blata a Starých Jesenčan. Tím bychom nepotřebovali světelnou křižovatku u Dražkovic. Kolik už tam bylo dopravních nehod? Kolik lidských životů vyhaslo na křižovatce u Medlešic? Tím, že sjezd u Medlešic chybí, se vrátila doprava zpět do Dražkovic, Mikulovic a Medlešic, což určitě je k velké nelibosti obyvatel těchto obcí. Hopsa bahn je údajně podle ŘSD v toleranci, tak si na ty vlnky prostě zvykneme. A na závěr naprosto nesmyslný sjez z obchatu mezi Kočím a Chrudimí!!! Doprava je záměrně směrována tak, aby vozidla jedoucí z obchvatu byla nucena dávat přednost vozidlům v obou směrech. Na to je potřeba určitě dvě vysoké školy. Vážná dopravní nehoda druhý den po megamalonském slavnostním otevření za přítomnosti zviditelnosti se některých šašků, podílejících se na tomto veledíle hovoří za vše. Ne pojišťovny, ale projektanti tohoto díla by měli hradit škody, které na tomto obchvatu, díky jejich bezmyšlenkovým nápadům vznikly. Teď mne můžete buzerovat za to, že si za to mohou účastníci silničního provozu porušováním pravidel silničního provozu. Omyl. Pokud vyprojektuji b e z p e č n ý projekt, který přispěje k plynulosti silniční dopravy ubyde i kolizních situací. A tímto bezpečným projektem tento obchvat dle mého názoru zatím není. Vzdejme čest památce těm, kterým se byť polovinou obchvatu nepodařilo bezpečně dojet do svého cíle. Čest jejich památce.
Obrázek uživatele Bleeer
#4327 Bleeer 19. Leden 2016 - 20:16
On někdo na obchvatu Chrudimi zemřel? Opravdu? Skládkou komunálního odpadu myslíte tu u Pardubic? Jak souvisí s obchvatem Chrudimi? Ačkoli se ne všichni trefují přesně, tak vedle jako vy tu ještě nikdo nebyl.
Obrázek uživatele jobek
#4342 jobek 21. Leden 2016 - 17:10
Bleeer: On někdo na obchvatu Chrudimi zemřel? Opravdu? Skládkou komunálního odpadu myslíte tu u Pardubic? Jak souvisí s obchvatem Chrudimi? Ačkoli se ne všichni trefují přesně, tak vedle jako vy tu ještě nikdo nebyl.
Projekt obchvatu Chrudimi někde začíná a někde končí. V tomto případě začíná již u pardubického Parama a končít bude dá-li bůh někde u obce Kunčí. To je celý projek chrudimského obchvatu. Jestli je pro Vás chrudimský obchvat pouze kruhák u Vestce a nejbližší sjezd Na větrníku tak jste vedle vy a a to jako jedle. Kritika se blbě poslouchá. Trvám si na svém. Poloviční dokončení projektu nepřineslo pro dopravu a pro lidi zatím nic pozitivního. Tečka.
Obrázek uživatele Michal Staněk
#4408 Michal Staněk 2. Únor 2016 - 15:20
Na dopravní komisi rady města příští týden budu jako její člen vyjadřovat nesouhlas s otevřením jakéhokoliv sjezdu a nájezdu u Medlešic alespoň do doby ukončení stavebních prací v ulicích Palackého třída a Obce Ležáků. Uvědomuji si příkoří, kterým si teď prochází obyvatelé v Medlešicích, nicméně je potřeba se dívat v důsledcích trochu dál, než jen "na špičku nosu". Pokud za současné situace otevřeme sjezd (ale event. i nájezd) u Medlešic, vrátí se nám veškerá tranzitní doprava Pardubice - Ždírec nad Doubravou zpátky do Chrudimi do ulic Pardubická, Masarykovo náměstí, Palackého třída a Obce Ležáků. Ve spojení s plánovanou rozsáhlou dvouletou rekonstrukcí ulic Palackého třída a Obce Ležáků, kdy bude zaváděna v těchto ulicích střídavá doprava, částečné / úplné uzavírky by se realizací návrhu pana Trávníčka na sjezd vrátila doprava zpátky do těchto ulic a nastal by kolaps, ještě větší, než byl za dob, kdy jsme obchvat neměli. Je proto nezbytné zachovat současný stav a neotvírat u Medlešic žádný sjezd. Zajistíme tím (v současnosti již probíhající) vymístění tranzitní dopravy na obchvat až ke Kauflandu, což je nyní, vzhledem k plánované rekonstrukci, žádoucí stav a zároveň dovolíme shora zmíněným ulicím alespoň částečně "dýchat" pro dopravu nás, chrudimáků, i pod tíhou plánovaných rozsáhlých rekonstrukcí. Věřím, že na dopravní komisi najdu pro tento návrh podporu a sjezd se otevírat nejméně do konce rekonstrukcí, nejlépe však do dobudování obchvatu, nebude. P.S. Někdo určitě navrhne dát na sjezd alespoň zákazové značky pro kamiony - tato možnost je nerealizovatelná z mnoha důvodů, ať už se jedná o typ silnice, zásobování prům. zóny atp.
Obrázek uživatele Jokl
#4410 Jokl 2. Únor 2016 - 20:56
Michal Staněk: Na dopravní komisi rady města příští týden budu jako její člen vyjadřovat nesouhlas s otevřením jakéhokoliv sjezdu a nájezdu u Medlešic alespoň do doby ukončení stavebních prací v ulicích Palackého třída a Obce Ležáků. Uvědomuji si příkoří, kterým si teď prochází obyvatelé v Medlešicích, nicméně je potřeba se dívat v důsledcích trochu dál, než jen "na špičku nosu". Pokud za současné situace otevřeme sjezd (ale event. i nájezd) u Medlešic, vrátí se nám veškerá tranzitní doprava Pardubice - Ždírec nad Doubravou zpátky do Chrudimi do ulic Pardubická, Masarykovo náměstí, Palackého třída a Obce Ležáků. Ve spojení s plánovanou rozsáhlou dvouletou rekonstrukcí ulic Palackého třída a Obce Ležáků, kdy bude zaváděna v těchto ulicích střídavá doprava, částečné / úplné uzavírky by se realizací návrhu pana Trávníčka na sjezd vrátila doprava zpátky do těchto ulic a nastal by kolaps, ještě větší, než byl za dob, kdy jsme obchvat neměli. Je proto nezbytné zachovat současný stav a neotvírat u Medlešic žádný sjezd. Zajistíme tím (v současnosti již probíhající) vymístění tranzitní dopravy na obchvat až ke Kauflandu, což je nyní, vzhledem k plánované rekonstrukci, žádoucí stav a zároveň dovolíme shora zmíněným ulicím alespoň částečně "dýchat" pro dopravu nás, chrudimáků, i pod tíhou plánovaných rozsáhlých rekonstrukcí. Věřím, že na dopravní komisi najdu pro tento návrh podporu a sjezd se otevírat nejméně do konce rekonstrukcí, nejlépe však do dobudování obchvatu, nebude. P.S. Někdo určitě navrhne dát na sjezd alespoň zákazové značky pro kamiony - tato možnost je nerealizovatelná z mnoha důvodů, ať už se jedná o typ silnice, zásobování prům. zóny atp.
"Uvědomujete si příkoří", ale jinak toho moc nevíte. Na tohle jste přišel sám, nebo jste to vymysleli s kamarády v reality show?
Obrázek uživatele Kučerovi
#4411 Kučerovi 2. Únor 2016 - 21:34
Jokl: "Uvědomujete si příkoří", ale jinak toho moc nevíte. Na tohle jste přišel sám, nebo jste to vymysleli s kamarády v reality show?
Ano v reality show která se jmenuje dopravní komise. Rád bych se dočkal toho, aby v komisích pracovali odborníci a nikoli lidé, kteří se chtějí politicky chytit a dopravní vzdělání mají nulové.Dále mě fascinuje veřejné protěžovámí malé skupiny lidí (Medlešice) proti drtivé většině. Navíc jsou to obyvatelé zejména Medlešic kteří vyjíždějí za prací např. do Chrudimě a dále do škol. Pokud mě paměť neklame, byla to silnice I. třídy a ti lidé se tam dobrovolně nastěhovali. Doprava uleví všem až bude celý obchvat a tak by to měli všichni solidárně vydržet a zejména teď, když se doprava rovnoměrně podělila mezi všechny komunikace a radši síly věnovat na pomoc s výkupy pozemků pro druhou etapu.
Obrázek uživatele Jan Navrátil
#4412 Jan Navrátil 2. Únor 2016 - 22:04
Kučerovi: Ano v reality show která se jmenuje dopravní komise. Rád bych se dočkal toho, aby v komisích pracovali odborníci a nikoli lidé, kteří se chtějí politicky chytit a dopravní vzdělání mají nulové.Dále mě fascinuje veřejné protěžovámí malé skupiny lidí (Medlešice) proti drtivé většině. Navíc jsou to obyvatelé zejména Medlešic kteří vyjíždějí za prací např. do Chrudimě a dále do škol. Pokud mě paměť neklame, byla to silnice I. třídy a ti lidé se tam dobrovolně nastěhovali. Doprava uleví všem až bude celý obchvat a tak by to měli všichni solidárně vydržet a zejména teď, když se doprava rovnoměrně podělila mezi všechny komunikace a radši síly věnovat na pomoc s výkupy pozemků pro druhou etapu.
Moc dobře napsané.
Obrázek uživatele Tomáš Velendorf
#4413 Tomáš Velendorf 2. Únor 2016 - 22:28
Kučerovi: Ano v reality show která se jmenuje dopravní komise. Rád bych se dočkal toho, aby v komisích pracovali odborníci a nikoli lidé, kteří se chtějí politicky chytit a dopravní vzdělání mají nulové.Dále mě fascinuje veřejné protěžovámí malé skupiny lidí (Medlešice) proti drtivé většině. Navíc jsou to obyvatelé zejména Medlešic kteří vyjíždějí za prací např. do Chrudimě a dále do škol. Pokud mě paměť neklame, byla to silnice I. třídy a ti lidé se tam dobrovolně nastěhovali. Doprava uleví všem až bude celý obchvat a tak by to měli všichni solidárně vydržet a zejména teď, když se doprava rovnoměrně podělila mezi všechny komunikace a radši síly věnovat na pomoc s výkupy pozemků pro druhou etapu.
Také plný souhlas a snad k tomu jen dodat, že právě samotné Medlešice si užívaly vysokého komfortu silničního obchvatu o mnohem dříve, než samotná Chrudim, takže právě ony, by měly být nyní daleko více solidárnější k tomu, než bude komplet celý obchvat hotov a bude končit až za Slatiňany.
Obrázek uživatele Bleeer
#4414 Bleeer 2. Únor 2016 - 22:30
Kučerovi: Ano v reality show která se jmenuje dopravní komise. Rád bych se dočkal toho, aby v komisích pracovali odborníci a nikoli lidé, kteří se chtějí politicky chytit a dopravní vzdělání mají nulové.Dále mě fascinuje veřejné protěžovámí malé skupiny lidí (Medlešice) proti drtivé většině. Navíc jsou to obyvatelé zejména Medlešic kteří vyjíždějí za prací např. do Chrudimě a dále do škol. Pokud mě paměť neklame, byla to silnice I. třídy a ti lidé se tam dobrovolně nastěhovali. Doprava uleví všem až bude celý obchvat a tak by to měli všichni solidárně vydržet a zejména teď, když se doprava rovnoměrně podělila mezi všechny komunikace a radši síly věnovat na pomoc s výkupy pozemků pro druhou etapu.
I já souhlasím. Jen bych ještě zde působící mluvčí všech tří obcí najednou upozornil, že jistá řevnivost mezi městskými částmi je běžná, ale popudit si proti sobě veřejné mínění není dobrý nápad. Jinak má čerstvá zkušenost s průjezdem Medlešicemi - pondělní 13. hodina, od cedule k ceduli jsem potkal 4 (slovy čtyři) osobní automobily. Tedy s mým vozidlem bylo v Medlešicích v jenoum okamžiku na hlavní silnici 5 aut. Je to nejspíš více, než před rokem, ale žádná tragedie. Opět ntedy připomenu, že by se dle mého případné další kroky v řešení dopravní situace Medlešic měly odvíjet zejména od počtu automobilů, které tam projíždějí.
Obrázek uživatele Ras Putin
#5870 Ras Putin 10. Srpen 2017 - 8:35
Nazdar bojovníci proti slušným lidem v Česku. Tak jste se tu vyblinkali. A ejhle po roce je vše jinak, co? Obchvat je úžasná věc. Postavili ho. A bude se pokračovat. Předchozí o něm 100 let jen kafrali. To, co mrzcí čecháčci nesnesou je, aby bylo hezky. Z pozitivní věci udělat propagandistické houno. Velendorf apod by se měli schopným a slušným lidem jako je ing. Trávníček omluvit.