Chrudimské noviny Kolik mrtvých čeká na závodníky v Rallye Železné hory?

Dnes: 2°C
Zítra: 4°C
Pozítří: 3°C

Kolik mrtvých čeká na závodníky v Rallye Železné hory?

Celá republika smutní. Lépe řečeno, měla by smutnit. Čtyři mladé životy si vyžádala nehoda, která ukončila závod natuňěných aut na moravském Slovácku. Čtyři mladé dívky už nikdy nepřijdou domů, jejich blízcí je nikdy nepohladí po vlasech.

Proč?

Protože si pár zbohatlíků potřebuje dokázat, že na to mají. Potřebují ze sebe dostat agresivitu, vyplavit adrenalin, zažít pocit moci nad nespoutanou sílou nadupaného auta.

Jistě, najde se dost pánů, kteří budou obhajovat posádku, jež nezvládla svůj vůz. Bude se snažit argumentovat ve prospěch větříčku, který fouknul a tunový kolos se poroučel tam, kam neměl. Naprosto bez citu obviní holky, co se postavily tam, kam nejspíše neměly. Jako by sami neměli dcery v podobném věku, jako by zapomněli na vlastní mládí, nezkušenost, naivitu.

Proč si pánové ze zabijácké mašiny nezašli radši na střelnici, kde by zažili vzrušení daleko větší a ublížit mohli maximálně sobě, nikdo se už asi nedozví. Čtyři mrtvé však svědčí proti nim a jako memento je budou budit ze spánku "spravedlivých" advokátů až do konce života. Vzít cizí život není jen tak. I sebelepší lhář nepřesvědčí sám sebe, že za to vlastně nemůže.

Rallye Železné hory a jeho diváci

Proč o tom ale mluvím? Bystřejší už možná tuší. Podobná akce se koná i v Chrudimi a zasahuje do okolních vesniček Železných hor. Ano, Rallye Železné hory se jezdí přímo u nás za humny. Jen shodou šťastných okolností nedošlo k nehodě, která by měla za následek čtyři bílé rakve.

Opravdu chceme riskovat životy našich nejbližších a spoléhat na pořadatele závodů a jejich ujišťování o bezpečnosti? Skutečně věříme řidičům těchto aut pochybné kvality, že své stroje zvládnou? Jsou snad silnice třetích a nižších tříd dimenzované na rychlosti přesahující sto kilometrů za hodinu?

Odpověz si sám, milý čtenáři, spanilá čtenářko. Obyvatelé Nivnice a Lopeníku své odpovědi už našli.

Jakub Valenta

Reklama

Obrázek uživatele kwaj
#563 kwaj 17. Listopad 2012 - 11:25
Tyto závody bych povoloval pouze v bývalých vojenských prostorech (Milovice, Libavá atd.)závodníci tam mají všechny možné povrchy, asfalt, panely, štěrk, hlínu. Pro obyvatele obcí, kudy závod jede je to omezující. Nemohou odjet z domu kdy chtějí, to samé za nimi nemůže přijet návštěva. A diváci ?? Z 90 procent to jsou rodiní příslušníci závodních týmů, zbytek jsou obyvatelé obcí, kudy závod vede a to přeci jen z donucení, televizi sledovat nemůžou, protože kolem jejich domů burácejí motory a ozývá se kvílení gum. Tyto závody bych do obcí nepouštěl, ať si jdou na okruhy či do vojenských prostor.
Obrázek uživatele jobek
#564 jobek 17. Listopad 2012 - 18:10
Závod byl, je a vždycky bude o tom postavit se na start a dojet do cíle!!!Že tihla dva borci nedojeli do cíle není chyba diváků, větru či jiných okolností, ale vždy jen a jen chyba posádky, která neokázala dojet do cíle. Nezvládli stroj a měli by nést následky svojí chyby v plném rosahu. Jsou tedy plně zodpovědní za smrt těch nešťastných dívek. Všem příbuzným upřimnou soustrast a posádce... Ať se ke své chybě postaví čelem, přiznají svojí zodpovědnost, snad jim to trochu uleví na svědomí.
Obrázek uživatele pep10
#565 pep10 17. Listopad 2012 - 19:04
Co to píšeš za blbosti? Toto mají být "seriózní" noviny? To jste pane Valenta musel klesnout také na samé dno jako redaktoři na novinkách a reportéři na TV Nova?
Obrázek uživatele Nekdo Nekde
#566 Nekdo Nekde 17. Listopad 2012 - 19:12
"Kolik mrtvých čeká na závodníky v Rallye Železné hory?" Tezko odhadovat, zalezi kam si zase stoupnou.
Obrázek uživatele Marten Horák
#567 Marten Horák 17. Listopad 2012 - 19:26
Ahoj všem, článek pěknej... Fanoušci se sjíždějí z celé ČR za závody rally a ne že tam je devadesát procent známých jezdců!!! A zbytek??? Pokud lidé budou uznávat pořadatele a poslouchat je, nikomu se nic nestane, naše česká rally a její bezpečnost je dobrá. A kdo rally škodí jsou momentálně novináři, kteří jako Vy zde převracejí pravdu v lež a to sprostou!!! Na druhém místě to je jak říkáte těch deset procent lidí co ví o rally hovno a tak to dopadá. A s rodinami pozůstalých cítí všichni fanoušci rally o tom není pochyb!!! Takže rally není nebezpečné lidem, ale lidí rally!!! Pokud si dobře pamatuji vždy když na rally umře divák... tak tam kde stát nemá a ví to protože cedulku 30X30cm ZAKÁZANÝ PROSTOR!!! Přečte i sedmileté dítě!!! Kdyby oběti rally Uherského Brodu dbali pokynů nemuseli jsme se dohadovat. Osobně na rally jezdím už od svých třinácti let a nikdy se nedělo to co se děje dnes, lidé jsou arogantní a namyšlení, proto neuposlechnou komisaře na trati. To je celé.
Obrázek uživatele Mates
#568 Mates 17. Listopad 2012 - 19:28
Doufám, že si děláte prde* s tímto článkem... Nejdřív si o rallye nečo zjistěte a pak o tom pište, ale když o tom víte uplný hovno tak se do rallye neserte... a co je tohle za jednu z milionu blbostí co jste napsal "Jen shodou šťastných okolností nedošlo k nehodě" jaký štatný okolnosti... na rally by se divákům nestalo nikdy nic, kdyz by dodržovali bezpečností pokyny, zákazy apod. viz tragická nehoda u UB- je to smutné a cítím upřímnou soustrast celé rodině, ale když se někdo postaví metr od silnice pod horizont se zatáčkou a Do ZAKÁZANEHO PROSTORU!!! tak nemuže čekat, že bude v bezpečí, není to tam označené na darmo
Obrázek uživatele RadekWRC46
#569 RadekWRC46 17. Listopad 2012 - 20:02
pep10: Co to píšeš za blbosti? Toto mají být "seriózní" noviny? To jste pane Valenta musel klesnout také na samé dno jako redaktoři na novinkách a reportéři na TV Nova?
Skvěle řečeno!! :D
Obrázek uživatele brta1
#570 brta1 17. Listopad 2012 - 21:28
no to je zase nesmysl co jste napsal za članek!!!!!!souhlasim s Matesem -když se někdo postaví metr od silnice pod horizont se zatáčkou tak nemuže čekat že se nic nestane!!!!!!!je to rally a dokud se lidi budou chovat jako bezmozci tak budou stale umirat a nepomuže tomu ani voj.prostor,protže stejne tam lidi pojedou a stejne se najde kreten co se postavi tam kam nema a nezajima me že tam nebyla paska a že mi nikdo neřekne že se tam nema stat!!pokud nema človek iq 35 a pokud se ma rad tak se postavi tak kde je to bezpečne ikdyž auto vyletne ze silnice ve 160km/h!!!!!!!!!!!sakra lidi už se proberte a prestante hodnotit rally je to sport,to by jste mohly zakazat i letecke shou a seskoky padakem!!!
Obrázek uživatele brta1
#571 brta1 17. Listopad 2012 - 21:29
RadekWRC46: Skvěle řečeno!! :D
suhlasim
Obrázek uživatele Jokl
#572 Jokl 17. Listopad 2012 - 22:26
Slovník a znalost českého jazyka v předchozích příspěvcících jenom dokazují pokleslou intelektuální úroveň některých diskutujících. Potvrzují mi též názor, že podobné závody vyhledává spodina, která si realizuje své zvrácené adrenalinové představy. Jejich neúcta k lidským životům je alarmující a doufám, že bude inspirací pro rozhodování příslušných institucí o povolení či zákazu podobných vražedných podniků.
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#573 Jakub Valenta 18. Listopad 2012 - 8:25
Děkuji za všechny slušné reakce. V podstatě nemám co dodat. Vše bylo řečeno.
Obrázek uživatele Marian
#574 Marian 18. Listopad 2012 - 9:31
Jakub Valenta si VEĽKÝ ČURÁK !!! Nemáš ani predstavu čo to vypisuješ! Si zabednený frustrovany IDIOT!!! Ktorý jazdí celý život na belasipede, a tvoj obľúbený šport je isto iste šach!!! Nenachádzam na tento tvoj akože článok slušný komentár! Si proste chudák ktorému niekto dal do ruky pero, a takto to dopadne!!!
Obrázek uživatele ToY
#575 ToY 18. Listopad 2012 - 9:55
Dobrý den pana Valento, snaha vám tedy nelze upřít, ale nezlobte se, takto laděným článkem posouváte Chrudimské noviny někam mezi bulvární plátky a nechvalně známé reklamní televize. Je to škoda, protože většina vašich článků má hlavu i patu. Nevím, jestli máte v psaní volnou ruku, ale asi byste měl svoje emoce při publikování článků více krotit a získat větší nadhled.
Obrázek uživatele Kubhi
#576 Kubhi 18. Listopad 2012 - 10:30
Tak Vážený pane Valento, je vidět, že o automobilovém sportu nemáte ani páru, a závody jste viděl možná tak z rychlíku. Takovou píčovinu jsem už dlouho nečetl. Uvědomte si, že ti Zbohatlíci jak je nazýváte, podstupují něco jako maturitní zkoušku, ze závodění než dostanou licenci. Taková maturitní zkouška zahrnuje teoretickou i praktickou část výuky pod odborným dozorem. Keci o tom jak si někdo vybíjí zlost a agresivitu může napsat jen idiot Vašeho formátu, který v životě neseděl v závodním speciálu. Jeho řízení je pečlivě připravená práce a fyzická i psychická námaha, která se dá jen těžko popsat. Vám bych radil pustit si videa, která jasně ukazují, že diváci během závodů lezou kam nemají, na pořadatele jsou sprostí a slovně je úraží a pak když se něco takového stane tak všichni brečí a může za to posádka. Všiml jste si někdy, že by na závodech Formule 1 pobíhal nebo postával divák jinde než na vyhrazených místech?? A víte proč?? Protože mají pořadetelé vše dobře zajištěno!!! A nehledejte v tom rozdíl lidi jsou lidi a je jedno jestli jdou na formule nebo na rallye. Takže přiště držte hubu a pište radši o nedělních receptrech a podobnejch píčovinách, nebo zkuste Ábíčko.
Obrázek uživatele Kubhi
#577 Kubhi 18. Listopad 2012 - 10:34
brta1: no to je zase nesmysl co jste napsal za članek!!!!!!souhlasim s Matesem -když se někdo postaví metr od silnice pod horizont se zatáčkou tak nemuže čekat že se nic nestane!!!!!!!je to rally a dokud se lidi budou chovat jako bezmozci tak budou stale umirat a nepomuže tomu ani voj.prostor,protže stejne tam lidi pojedou a stejne se najde kreten co se postavi tam kam nema a nezajima me že tam nebyla paska a že mi nikdo neřekne že se tam nema stat!!pokud nema človek iq 35 a pokud se ma rad tak se postavi tak kde je to bezpečne ikdyž auto vyletne ze silnice ve 160km/h!!!!!!!!!!!sakra lidi už se proberte a prestante hodnotit rally je to sport,to by jste mohly zakazat i letecke shou a seskoky padakem!!!
Přesně tak, ale škoda mluvit pan Valenta nikdy na závodech nebyl takže je mimo, to je jako kdyby dali mimozemšťanovi napsat článek o chovu Andulek :-D Je to debilní kretén.
Obrázek uživatele Jakub Valenta
#578 Jakub Valenta 18. Listopad 2012 - 10:56
Děkuji znovu za všechny slušné reakce. Pánové "od rallye" opět předvádějí,že slušná a ad rem dikuse je jim vlastní stejně, jako logické uvažování. Nadhled dodržet v případech,kdy něčí zaručeně "bezpečná" zábava stoji lidské životy jaksi nemohu. Jsem totiž člověk. Na závodech jsem skutečně kdysi byl, vím, jk to tam chodí a i zde se potvrzuje to, co píši v článku. Doufám, že po zkušenostech z Lopeniku budou rallye zrušena a okresní silnice nikdy více nezažije rychlosti, kterým není určena. Ještě jednou díky, má poslední reakce.
Obrázek uživatele koala
#579 koala 18. Listopad 2012 - 11:59
Kubhi: Tak Vážený pane Valento, je vidět, že o automobilovém sportu nemáte ani páru, a závody jste viděl možná tak z rychlíku. Takovou píčovinu jsem už dlouho nečetl. Uvědomte si, že ti Zbohatlíci jak je nazýváte, podstupují něco jako maturitní zkoušku, ze závodění než dostanou licenci. Taková maturitní zkouška zahrnuje teoretickou i praktickou část výuky pod odborným dozorem. Keci o tom jak si někdo vybíjí zlost a agresivitu může napsat jen idiot Vašeho formátu, který v životě neseděl v závodním speciálu. Jeho řízení je pečlivě připravená práce a fyzická i psychická námaha, která se dá jen těžko popsat. Vám bych radil pustit si videa, která jasně ukazují, že diváci během závodů lezou kam nemají, na pořadatele jsou sprostí a slovně je úraží a pak když se něco takového stane tak všichni brečí a může za to posádka. Všiml jste si někdy, že by na závodech Formule 1 pobíhal nebo postával divák jinde než na vyhrazených místech?? A víte proč?? Protože mají pořadetelé vše dobře zajištěno!!! A nehledejte v tom rozdíl lidi jsou lidi a je jedno jestli jdou na formule nebo na rallye. Takže přiště držte hubu a pište radši o nedělních receptrech a podobnejch píčovinách, nebo zkuste Ábíčko.
Vážený pane Kubhi, Vaše informace o získání licence pro ralley závodění mě velmi zaujala, hlavně její část, že jde o "něco jako maturitní zkoušku". Vyhledal jsem si proto stránky akreditovaného střediska HCT, kde si příslušnou "maturitní zkoušku" pro ralley závodění můžete udělat za 17.220,-Kč bez DPH. Výhodou je že certifikát dostanete po proškolení za 4 dny. ... Vážený pane Kubhi, pokud někde narazím na informaci, že se v Chrudimi jede ralley, beru rodinu a odjíždím na chalupu. Nechci aby mi nějaký "proškolený" magor zabil děti. ... zdroj http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=10526
Obrázek uživatele woyta
#580 woyta 18. Listopad 2012 - 12:08
S prominutim ale autor je id*ot kteremu jde jen o senzaci. Jinak to bohuzel nelze rici. http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=21070&title=otevreny-dopis-rrtv Holky stali 1m od silnice v zakazanem prostoru. Byli se podivat za jednim z poradatelu ktery je mel vykazat.
Obrázek uživatele Kubhi
#581 Kubhi 18. Listopad 2012 - 12:33
koala: Vážený pane Kubhi, Vaše informace o získání licence pro ralley závodění mě velmi zaujala, hlavně její část, že jde o "něco jako maturitní zkoušku". Vyhledal jsem si proto stránky akreditovaného střediska HCT, kde si příslušnou "maturitní zkoušku" pro ralley závodění můžete udělat za 17.220,-Kč bez DPH. Výhodou je že certifikát dostanete po proškolení za 4 dny. ... Vážený pane Kubhi, pokud někde narazím na informaci, že se v Chrudimi jede ralley, beru rodinu a odjíždím na chalupu. Nechci aby mi nějaký "proškolený" magor zabil děti. ... zdroj http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=10526
Tak dobře, nechtěl jsem to napsat tak tvrdě, ale napíšu to, jenom Magor pošle nezletilé děti bez dozoru na rallye. Od malička jezdím na závody a poprvé jsem na nich byl bez doprovodu svého dědečka, který zavodil jak v rally tak v závodech do vrchu až ve 20-ti letech, protože věděl jak je to nebezpečné. A pokud se jedná o zmiňovanou licenci, tak je to samozřejmě podmíněné aktivními starty v závodech ale nikoli amatérských rally, ale seriálech mistrovství ať už republiky nebo evropy. A závodníci jsou na trati od toho, aby zajížděli co nejlepší časy, při takových závodech se dá předpokládat, že automobil ,ůže vylétnout z tratě a pokud při tom někoho zraní či dokonce zabije, není to zodpovědnost jezdce nýbrž pořadatele, který dostatečně nezabezpečil trať a její okolí, takže se tu laskavě přestaňte obouvat nesmyslně do jezdců a nazývat je magory. Zkuste si sednout do auta rozjet se na 160 Km/h na mezilesní cestě a zkuste přitom sledovat okolí jestli náhodou někde nestojí někdo kde nemá co dělat!! To je nereálné že??? A každý normální člověk který se jde na závody podívat je na tolik inteligentní, že si prostě vleze někde na stráň nebo hodně daleko od tratě, ti ostatní jsou sebevrazi a a hlavně tam jde každý na své vlastní nebezpečí, mimochodem to je uvedeno i v každém programu a vstupence!! Takže nechápu debilní debatu o ničem!! Když už tak suďte ti, co takové rally pořádají, ale rozhodně ne ti co závodí!!!
Obrázek uživatele Mathew
#583 Mathew 18. Listopad 2012 - 13:06
to, ze lide pri zavodech postavaji kde nemaji, je chyba poradatelu, to pochopi snad kazdy i podprumerne inteligentni trubka ci motor v hlave, ktery, jak je z prispevku videt, zrejme uziva vetsina teto komunity. pokud poradatele nejsou schopni zajistit bezpecnost zavodu, nemeli by jej vubec poradat, a vymlouvat se ze lide lezou kam nemaji je absolutne mimo misu, lide lezo, kam jim to poradatele povoli, a pokud se stane nejaka takovato tragedie, selhali poradatele, bez diskuze. tezko ale najit pochopeni u lidi, kterym nebylo dano intelektu.
Obrázek uživatele cicin
#584 cicin 18. Listopad 2012 - 13:11
Vážený autore. Pokud člověk půjde střílet na střelnici a postaví si přítelkyni mezi terče, ono přijde okamžik kdy ji někdo trefí. A má taky po adrenalinovém zážitku způsobeného dle Vás přebytkem peněz. V každém případě se stala velmi smutná událost, kdy došlo k úmrtí mezi diváky. Opakuji mezi diváky, kteří se došli podívat na závody do blízké obce, ale kdyby šli o 150 metrů dál nacházeli by se mezi obcemi a závodní auto tímto úsekem pojede vždy stejně. K tomu, aby člověk mohl závodit je složitější cesta než k získání zbrojního průkazu. Ve hře zůstává již mnohokrát položená otázka, co se stalo. Odpovím Vám otázkami. Byl vypracován dobrý bezp. plán a jednalo se o nebezpečný úsek? Odpovězme si - místo označeno zakázaný prostor a umístěn pořadatel pro zajištění tohoto místa, takže asi ,,Ano". Nacházely se osoby na tomto místě již před zahájením závodu? Od. Místem projíždí bezp. delegát a v případě tohoto zjištění by nebyla RZ povolena. Proč došlo ke střetu pořadatele, a několika osob se závodním vozidlem? Pravděpodobně právně odpovědná osoba s neomezenou způsobilostí k vlastnímu rozhodnutí, jenž měla zabezpečit místo, nezabezpečila ani svou vlastní bezpečnost. Pokyn ,,tu nikdo nebude" není pro mnoho lidí příliš složitý na pochopení. Takže pojďme rozumovat, můžeme se přitom na sportovní střelnici postavit mezi terče, u slalomového sjezdu na lyžích postavit vedle branek, bez chráničů se postavit za golmama do hokejové branky a nebo si sednout na zadek na okraj bobové trati. Předpokládám pochopení všech, že pokud porušíme tyto pravidla jakožto divák při sledování ,,našeho" sportu (okruh si vyberte dle sebe), tak nás dříve a nebo později někdo zastřelí, zabije nárazem lyžař jedoucí rychlostí závodního vozidla, puk letící rychlostí přesahující 100km/hod taky naší hlavě neudělá 2x rozumné zranění. Čili dal bych jedno rozhodnutí. Zakažme sport, sport škodí zdraví, buď dochází ke zranění a úmrtí sportovců i diváků, vzniká škoda na majetku, investuje se velká část finančních prostředků na zabezpečení veřejného pořádku. Dívek je mně líto a tato situace mně zasáhla osobně, nejvíce té nejmenší. Ta vzhledem k věku nemohla vědět, co jí hrozí. Toto je pouze jedno racionální zamyslení nad touto hrůznou událostí. Pokud jte toto dočelt do konce, děkuji, a pokud půjdete dnes do posilovny nedávejte si prosím na ,,benchpres" 250 kg na každou stranu protože si trenér myslí, že to zvednete. Věřte mně, opravdu Vás to zabije. Děkuji a nashledanou při jiném tragickém sportovním neštěstí, kde budeme vzhhledem k blížící se zimě např. obviňovat jezdce na bobech, že vylétl z trati.
Obrázek uživatele Tomáš
#585 Tomáš 18. Listopad 2012 - 13:12
.
Obrázek uživatele Tomáš
#586 Tomáš 18. Listopad 2012 - 13:13
Gratulujme panu Jakubu Valentovi za tento příspěvek, jež je výrazem typické české demence ! Nevím, zda se takovým lidem a článkům, (hrozím se vůbec toho, kdo mu dovolil psát do novin) ..mám smát či plakat. Zřejmě měl na rodinu nějakou vazbu a je tak velmi neprofesionálně ovlivněn...ale k věci - Každý je zodpovědný za své jednání. Pokud se jdu podívat na rally a mám v hlavě mozek, postavím se na bezpečné místo ! (pokud nevím, jak takové místo vypadá, pak nezbývá než uplatnit staré rčení "když je blbá hlava, trpí celé tělo") ..jezdím na rally už řadu let, účastním se jak aktivně a pasivně a nikdy se mi nic nestalo..není to divné ? Ano, mám "natuněné" ( opravdu odborný výraz pane Valenta ) auto, a automobilový sport je můj život, stejně jako pro někoho fotbal nebo plavání. Každý se jde podívat na rally na vlastní nebezpečí a s rizikem musí počítat ! Ale pro čechy je bohužel typická zapšklost a touha po senzaci "Nojooo, von to tam nezvlád a vlítnul do těch holek, všichni mrtví, no prostě hrůza, může za to rally, piloti, zakažme to !!" Achjo, nekdy se za tenhle národ stydím...a vy se pane Valenta styďtě taky a přestaňte psát bludy...
Obrázek uživatele Tomáš
#587 Tomáš 18. Listopad 2012 - 13:16
cicin: Vážený autore. Pokud člověk půjde střílet na střelnici a postaví si přítelkyni mezi terče, ono přijde okamžik kdy ji někdo trefí. A má taky po adrenalinovém zážitku způsobeného dle Vás přebytkem peněz. V každém případě se stala velmi smutná událost, kdy došlo k úmrtí mezi diváky. Opakuji mezi diváky, kteří se došli podívat na závody do blízké obce, ale kdyby šli o 150 metrů dál nacházeli by se mezi obcemi a závodní auto tímto úsekem pojede vždy stejně. K tomu, aby člověk mohl závodit je složitější cesta než k získání zbrojního průkazu. Ve hře zůstává již mnohokrát položená otázka, co se stalo. Odpovím Vám otázkami. Byl vypracován dobrý bezp. plán a jednalo se o nebezpečný úsek? Odpovězme si - místo označeno zakázaný prostor a umístěn pořadatel pro zajištění tohoto místa, takže asi ,,Ano". Nacházely se osoby na tomto místě již před zahájením závodu? Od. Místem projíždí bezp. delegát a v případě tohoto zjištění by nebyla RZ povolena. Proč došlo ke střetu pořadatele, a několika osob se závodním vozidlem? Pravděpodobně právně odpovědná osoba s neomezenou způsobilostí k vlastnímu rozhodnutí, jenž měla zabezpečit místo, nezabezpečila ani svou vlastní bezpečnost. Pokyn ,,tu nikdo nebude" není pro mnoho lidí příliš složitý na pochopení. Takže pojďme rozumovat, můžeme se přitom na sportovní střelnici postavit mezi terče, u slalomového sjezdu na lyžích postavit vedle branek, bez chráničů se postavit za golmama do hokejové branky a nebo si sednout na zadek na okraj bobové trati. Předpokládám pochopení všech, že pokud porušíme tyto pravidla jakožto divák při sledování ,,našeho" sportu (okruh si vyberte dle sebe), tak nás dříve a nebo později někdo zastřelí, zabije nárazem lyžař jedoucí rychlostí závodního vozidla, puk letící rychlostí přesahující 100km/hod taky naší hlavě neudělá 2x rozumné zranění. Čili dal bych jedno rozhodnutí. Zakažme sport, sport škodí zdraví, buď dochází ke zranění a úmrtí sportovců i diváků, vzniká škoda na majetku, investuje se velká část finančních prostředků na zabezpečení veřejného pořádku. Dívek je mně líto a tato situace mně zasáhla osobně, nejvíce té nejmenší. Ta vzhledem k věku nemohla vědět, co jí hrozí. Toto je pouze jedno racionální zamyslení nad touto hrůznou událostí. Pokud jte toto dočelt do konce, děkuji, a pokud půjdete dnes do posilovny nedávejte si prosím na ,,benchpres" 250 kg na každou stranu protože si trenér myslí, že to zvednete. Věřte mně, opravdu Vás to zabije. Děkuji a nashledanou při jiném tragickém sportovním neštěstí, kde budeme vzhhledem k blížící se zimě např. obviňovat jezdce na bobech, že vylétl z trati.
Jsem rád, že je v tomhle státě alespoň pár rozumných lidí.........kteří mají mozek v hlavě.
Obrázek uživatele TDUmaniak
#588 TDUmaniak 18. Listopad 2012 - 13:21
To si děláte srandu? Článek je plný krávovin a lehce jsem z něj cítil závist. "Protože si pár zbohatlíků potřebuje dokázat, že na to mají..." Internet je nyní plný všech ohromných, až neuvěřitelných, znalců rally. Včetně autora tohoto článku. Musím říct, že samotný nadpis článku je strašný. Všichni děláte z rally drama, ano, zemřely 4 mladé dívky. Ale proč? Protože stály v zakázané zóně za horizontem. Do téhle zóny je pustil jejich známý, který tam dělal pořadatele místo toho, aby je odtamtud vyhnal. Všichni asi měli lehce na paměti, že by se to mohlo stát, ale nikdo nečekal, že se to stane. Už je to tak. Všechny vyjádření na internetu znějí tak, jako by si řidič řekl "tak a teď ten horizont nezvládnu a zabiji lidi, co jsou za ním." Takhle mi to opravdu příjde. Ale osobně si myslím, že to tak nebylo. Prostě se stalo to, co se stalo. A vás média už chci poprosit jen o jedno. PŘESTAŇTĚ TO ROZMAZÁVAT TÍM, ŽE O DANÉM PŘÍPADU BUDETE PSÁT KRAVINY, MEZI KTERÉ PATŘÍ I TENTO ČLÁNEK! Děkuji...
Obrázek uživatele Mathew
#589 Mathew 18. Listopad 2012 - 13:27
tak jo. verim ze pri hodu ostepem nechaji poradatele zavodu divaky postavat v mistech kam ostepari hazeji.
Obrázek uživatele Corvus corax
#590 Corvus corax 18. Listopad 2012 - 13:49
Koukám, že příspěvků k věci je tu jak šafránu, zato bezmozci, kteří sedlají nadupadný káry vylili svoje žumpy na plno :) Super, hoši. Tímhle určitě získáte přízeň veřejnosti. A o ni by vám, blbečkové, mělo jít v současný době především. Je totiž ouplně šumák, jestli na vině je řidič, nebo organizátor. Ralye zvoní hrana. Vy to samozřejmě cítíte, proto tak kopete kolem sebe. Jen si kopejte. Brzo vám nezbudou nic než vzpomínky na adrenalin, rozmazanou čáru kolem oresní silničky a řady rakví. Protože přesně tohle má za následek ten váš debilní sport. Mrtvoly. Mrtvý lidi. Mrtvý diváky. Zabitý, holky, který mohyl bej ty, který milujete. Fakt bych chtěl vidět všechny ty zdejší hrdiny, který Valentu označují tu za mužské přirození, onde za mentálně retardovanýho, kterej přece vůbec nic neví, protož nikdy nejen - jako by snad vraha mohl pochopit jen ten, kdo sám zabije - kdyby ty mrtvý nebyly jen anonymní těla v rakvích, ale někdo, koho oni osobně měli rádi, na kom jim záleželo. Sport, kterej stojí životy diváků, je do hajzlu špatnej a nemá co dělat tam, kde může lidi zbaít. Tak si vyndejte hlavy z vlastních prdelí a zkuste taky trochu uvažovat. Leč, jak zmíněno výše předřečníkem, příznivci této obskurní zábavy se vyznačují obsencí mozkových buněk.
Obrázek uživatele Kubhi
#591 Kubhi 18. Listopad 2012 - 13:57
Corvus corax: Koukám, že příspěvků k věci je tu jak šafránu, zato bezmozci, kteří sedlají nadupadný káry vylili svoje žumpy na plno :) Super, hoši. Tímhle určitě získáte přízeň veřejnosti. A o ni by vám, blbečkové, mělo jít v současný době především. Je totiž ouplně šumák, jestli na vině je řidič, nebo organizátor. Ralye zvoní hrana. Vy to samozřejmě cítíte, proto tak kopete kolem sebe. Jen si kopejte. Brzo vám nezbudou nic než vzpomínky na adrenalin, rozmazanou čáru kolem oresní silničky a řady rakví. Protože přesně tohle má za následek ten váš debilní sport. Mrtvoly. Mrtvý lidi. Mrtvý diváky. Zabitý, holky, který mohyl bej ty, který milujete. Fakt bych chtěl vidět všechny ty zdejší hrdiny, který Valentu označují tu za mužské přirození, onde za mentálně retardovanýho, kterej přece vůbec nic neví, protož nikdy nejen - jako by snad vraha mohl pochopit jen ten, kdo sám zabije - kdyby ty mrtvý nebyly jen anonymní těla v rakvích, ale někdo, koho oni osobně měli rádi, na kom jim záleželo. Sport, kterej stojí životy diváků, je do hajzlu špatnej a nemá co dělat tam, kde může lidi zbaít. Tak si vyndejte hlavy z vlastních prdelí a zkuste taky trochu uvažovat. Leč, jak zmíněno výše předřečníkem, příznivci této obskurní zábavy se vyznačují obsencí mozkových buněk.
Seš z Marsu ne???
Obrázek uživatele Mathew
#592 Mathew 18. Listopad 2012 - 14:01
kupte si auticka na baterky a jezdete si na parkovisti, brm brm vrrm
Obrázek uživatele TDUmaniak
#593 TDUmaniak 18. Listopad 2012 - 14:26
Corvus corax: Koukám, že příspěvků k věci je tu jak šafránu, zato bezmozci, kteří sedlají nadupadný káry vylili svoje žumpy na plno :) Super, hoši. Tímhle určitě získáte přízeň veřejnosti. A o ni by vám, blbečkové, mělo jít v současný době především. Je totiž ouplně šumák, jestli na vině je řidič, nebo organizátor. Ralye zvoní hrana. Vy to samozřejmě cítíte, proto tak kopete kolem sebe. Jen si kopejte. Brzo vám nezbudou nic než vzpomínky na adrenalin, rozmazanou čáru kolem oresní silničky a řady rakví. Protože přesně tohle má za následek ten váš debilní sport. Mrtvoly. Mrtvý lidi. Mrtvý diváky. Zabitý, holky, který mohyl bej ty, který milujete. Fakt bych chtěl vidět všechny ty zdejší hrdiny, který Valentu označují tu za mužské přirození, onde za mentálně retardovanýho, kterej přece vůbec nic neví, protož nikdy nejen - jako by snad vraha mohl pochopit jen ten, kdo sám zabije - kdyby ty mrtvý nebyly jen anonymní těla v rakvích, ale někdo, koho oni osobně měli rádi, na kom jim záleželo. Sport, kterej stojí životy diváků, je do hajzlu špatnej a nemá co dělat tam, kde může lidi zbaít. Tak si vyndejte hlavy z vlastních prdelí a zkuste taky trochu uvažovat. Leč, jak zmíněno výše předřečníkem, příznivci této obskurní zábavy se vyznačují obsencí mozkových buněk.
Zakázali Le Mans po nehodě z roku 1955? Hele viděl jsem statistiky a ve většině případů smrti diváků za to mohli právě diváci. Většinou stáli v zakázaný zóně...